Piasta, łożysko koła przód Skoda Octavia II, Octavia III, Yeti 3otwory -oryginał

359,00  brutto

Porównaj
SKU: 1K0498621/Q. 8V0498625B/Q. Kategorie: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Opis

Piasta, łożysko koła przód Skoda Octavia II, Octavia III, Superb III, Yeti 3 otwory – Fag

Część oryginalna. Łożysko przednie wraz z piastą. Producent  firma FAG fabryczny dostawca piasty z łożyskiem do Skody. Piasta z łożyskiem koła przód Skoda Octavia II 2004 – 2013r. Skoda Octavia III 2013 – 2019r. Skoda Superb III 2015 – 2024r. Skoda Yeti.

Piasta, łożysko koła przód Skoda Octavia II, Octavia III, Superb III, Yeti 3 otwory – Fag

Część oryginalna. Łożysko przednie wraz z piastą. Producent  firma FAG fabryczny dostawca piasty z łożyskiem do Skody. Piasta z łożyskiem koła przód Skoda Octavia II 2004 – 2013r. Skoda Octavia III 2013 – 2019r. Skoda Superb III 2015 – 2024r. Skoda Yeti.

Zastosowanie: koło przód strona lewa i prawa:

  • Skoda Octavia II 2004 – 2013r.
  • Skoda Octavia III 2013 – 2019r
  • Skoda Superb III 2015 – 2024r.
  • Skoda Yeti
  • Piasta mocowana na 3 śruby /Uwaga: stosowane w podanych modelach były również łożyska mocowane na 4 śruby/

Informacje o producencie FAG

Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym elementy układu kierowniczego, elementy układu zawieszenia, łożyska, systemy hamulcowe, układy napędowe. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych. Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie. Piasta i łożyska producenta FAG są częściami dostarczanymi na pierwszy fabryczny montaż do Skody.

Jakie są objawy uszkodzonego łożyska w kole?

Objawy uszkodzonego łożyska w kole to zwykle hałas przypominający buczenie pojawiający się w trakcie jazdy oraz wibracje.Oba te symptomy wywołane są zbyt dużymi luzami występującymi pomiędzy zużytymi elementami łożyska. Czasami dźwięk towarzyszący zużyciu łożyska bardziej przypomina metaliczne tarcie lub pisk nasilający się na zakręcie.

Jak sprawdzić uszkodzone łożysko w kole?

Aby upewnić się, że dźwięk powodowany jest przez łożysko, należy unieść samochód na podnośniku i energicznie zakręcić podejrzanym kołem. Jeżeli obrotowi koła towarzyszyć będzie charakterystyczny hałas, wówczas łożysko kwalifikuje się do wymiany.

Przy zamówieniu prosimy podać numer VIN pojazdu.

-17 znaków. Początek TMB.. Numer VIN znajduje się w dowodzie rejestracyjnym w kratce „E”, karcie pojazdu i za przednią szybą. My zweryfikujemy dobór części.

Odpowiedniki…